CE TREBUIE SA STII?
- Termenul maxim de returnare a unui produs achiziționat este de 14 zile de la data primirii coletului.
- Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur.
- Costul returului este suportat de client, cu excepția cazurilor în care produsul a fost livrat defect sau neconform.
- În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de dvs. în mesajul de retur, în cel mult 14 de zile de la receptionarea produsului.
- Clientul poate opta pentru orice firma de curierat, insa nu ridicam colete prin Posta Romana!
Orice produs returnat trebuie:
- să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.
- să fie livrat în cutia originala si cu toate etichetele atașate;
- ambalat in forma în care a fost trimis;
Cererea de retur trebuie să conțină următoarele informații și poate fi trimisă printr-un mesaj din secţiunea CONTACT de pe site: nume şi prenume, adresa e-mail şi telefon, numar comandă, dată comandă, numele produsului, cantitatea, motivul returului şi contul bancar in care doriti rambursarea sumei.
Nu suntem raspunzatori de produsele deteriorate pentru care se solicita retur / reparatie dupa termenul legal de 14 zile in care se poate face cererea de retur. Va stam cu drag la dispozitie in caz de produs deteriorat in afara termenului de 14 zile pe adresa de email contact@lionbox.ro.