Cum comand?

Cum comand?

Produsele Lionbox le puteți achiziționa doar prin intermediul acestui website. Frecvența cu care postăm produse noi este o dată pe lună și vă ținem la curent cu data și ora postării atât pe rețelele de socializare cât și aici, pe pagina Home. Menționăm că nu creăm produse pe comandă sau personalizate. 

NOTA! Pentru că stocul este limitat si exista doar o bucata pe stoc din fiecare model, produsul pus in cos nu este rezervat de persoana care-l retine in cos, ci de cea care va inchide prima comanda.

Pentru detalii suplimentare vă rog să consultați și alte informații utile aici:

https://lionbox.ro/pages/intrebari-frecvente

https://lionbox.ro/pages/termeni-si-conditii

Cum achit?

Un produs pus in coș nu este automat rezervat decat in mometul in care finalizati comanda.

După ce plasați o comandă, aveți la dispoziție 24 ore să faceți plata prin transfer bancar (informațiile le primiți prin email automat cu toate detaliile necesare). Atenție! Se acceptă DOAR PLATA ÎN LEI.

În cazul în care comanda nu se achită în termenul stabilit, aceasta se anulează. 

Cum se livrează?

Livrăm produse doar în România.

Expedierea coletelor se face în fiecare zi de LUNI a săptămânii, prin curierat (Nemo Express), iar transportul este GRATUIT! Factura cu produsele o veţi primi pe adresa de email (vă rog verificați și în SPAM).

Iată mai jos pașii pentru a plasa o comandă:

Folosind meniul din stânga paginii HOME, navighează prin categoriile de produse. În momentul în care ai găsit produsul dorit, apasă butonul ADAUGĂ ÎN COȘ.

Pentru a alege un alt produs, apasă butonul CONTINUĂ CUMPĂRĂTURILE.

Dacă dorești să renunți la unul dintre produsele alese, accesează coșul de cumpărături și apasă butonul ELIMINĂ din dreapta imaginii.

Dacă dorești să finalizezi comanda apasă butonul PLASEAZĂ COMANDA. Se va deschide pagina ~ Informații Client ~ unde vei putea completa câmpurile cu datele de livrare și adresa de email. Ulterior veţi primi pe adresa de email furnizată toate informaţiile legate de statusul comenzii, factura şi nr de AWB al coletului. După completarea câmpurilor, apasă butonul CONTINUĂ CĂTRE METODA DE LIVRARE.

Coletul va fi livrat dupa ce contravaloarea comenzii va fi virata in contul lionbox.ro. Cont IBAN: RO10 BRDE 130S V493 0296 1300, deschis la BRD CLUJ, titular POP SIMONA VASILICA PFA.

Transportul se face prin curierat și este gratuit pentru toate comenzile.

Se completează mai apoi ADRESA DE FACTURARE. Aceasta poate fi identică cu adresa de livrare sau poate să difere. În caz că diferă, se pune bifa la FOLOSIŢI O ALTĂ ADRESĂ DE FACTURARE şi se completează câmpurile solicitate.

Se apasă apoi butonul PASUL URMATOR şi se deschide o nouă fereastră unde se vizualizeaza comanda şi datele completate. În acest punct poţi face modificări sau schimbări asupra conţinutului comenzii cât si o verifcare suplimentară a datelor deja furnizate. Atenție la nr de telefon și adresa de email, deoarece am avut cazuri repetate de numere și adrese lăsate greșit.

Apasă apoi butonul FINALIZEAZĂ COMANDA pentru a încheia procedeul de achiziționare online a produselor dorite. Va rog sa achitati produsele doar dupa ce ati finalizat comanda si va apare urmatorul mesaj: 

Draga, ....., iti multumim pentru alegerea facuta. Plata poate fi facuta in urmatoarele 24 de ore in contul RO10BRDE130SV49302961300, deschis la BRD CLUJ, titular POP SIMONA VASILICA PFA. Veți primi un nou email pentru a vă informa cand vă va fi livrată comanda.

Cand faceti plata, va rog sa specificati nr. comenzii.

Mulțumim!