Intrebari frecvente

  • Care sunt modalitățile de a comanda un produs LIONBOX?

Produsele pot fi comandate online doar de pe site-ul www.lionbox.ro.

 

  • Realizați produse pe comandă?

Nu se realizeză produse personalizate sau pe bază de comandă.

 

  • Din ce material sunt realizate produsele?

Figurinele şi produsele Lionbox sunt realizate manual din lut polimeric. 

 

  • Dacă un produs nu se mai află pe stoc îl mai pot comanda?

Nu se pot comanda produse care nu mai sunt în stoc sau produse aflate în Portofoliul cu produse vândute.

 

  • Cum comand un produs online?

În cazul în care întâmpini dificultăți în realizarea unei comenzi online, accesează CUM COMAND și urmează pașii prezentați în pagină.

 

  • Cum mă asigur că a fost plasată cu succes comanda mea? 

Odată ce comanda a fost înregistrată, veți primi un email de confirmare. Acesta va conține numărul comenzii și detalii despre produsele achiziționate.

 

  • Cum știu în ce stadiu se află comanda mea?

Veţi primi un mesaj de confirmare la adresa de email pe care aţi furnizat-o şi odata ce comanda dvs. a fost expediată vom reveni cu un mesaj cu numarul de AWB al coletului. Statusul livrării se poate urmării mai apoi pe Nemo Express, aici: http://www.nemoexpress.ro/urmareste/

 

  • Se efectuează livrări în afara României?

Nu efectuăm livrări în afara teritoriului României.

 

  • Care este costul transportului?

Transportul se face prin compania de curierat rapid Nemo Express si costa 15 RON / colet. Nu trimitem colete prin Posta Română sau alte firme de curierat.

 

  • Care sunt modalitățile de plată pe care le acceptați?

Plata se face online cu cardul si este securizată. La finalul comenzii veți fi redirecționat către prestatorul de plăți Simplify Commerce by Mastercard.

 

  • Faceți livrări în Cluj-Napoca?

Da, comenzile din Cluj-Napoca se vor livra in maxim 2 zile lucratoare la adresa furnizata.

 

  • Cum putem lua legatura cu voi?

Va raspundem cu drag pe adresa de email lionboxhandemadecreations@gmail.com sau sectiunea Contact de pe pagina. 

  

  • Oferiti factura si pe firma?

Sigur ca da. Vă rugăm să completaţi datele companiei la ADRESA DE FACTURARE, iar la observaţii menţionaţi datele firmei (nr de înregistrare şi CUI).

 

  • Accesoriile şi cănile au nevoie de condiţii speciale de întreţinere şi păstrare?

Produsele nu necesită condiţii speciale de depozitare, dar pentru o rezistenţă cât mai bună in timp este nevoie să se respecte instrucțiunile de folosire puse la dispoziție. Vă rog să citiţi Instrucţiunile de folosire pe care le găsiţi in Termeni şi conditii.