Care sunt modalitățile de a comanda un produs LIONBOX?

Produsele noastre pot fi comandate online pe site-ul www.lionbox.ro. Fiecare produs este modelat manual și necesita tip și migala. Reușim sa venim cu colecții noi pe stoc aproximativ lunar, dar capacitatea noastră de munca este limitată.

Realizați produse pe comandă?

Produsele Lionbox sunt create dupa un design unic. Din pacate, nu se realizeză personalizat sau pe bază de comandă.

Din ce material sunt realizate produsele?

Figurinele şi produsele Lionbox sunt realizate manual din lut polimeric.

Dacă un produs nu se mai află pe stoc îl mai pot comanda?

Nu se pot comanda produse care nu mai sunt în stoc.

Cum comand un produs online?

În cazul în care întâmpini dificultăți în realizarea unei comenzi online, accesează CUM COMAND și urmează pașii prezentați în pagină.

Cum mă asigur că a fost plasată cu succes comanda mea?

Produsele puse în cos nu se rezerva decât în momentul in care ati finalizat plata. Odată ce comanda a fost înregistrată, veți primi un email de confirmare (va rugam sa va asigurați ca ati lăsat în comanda adresa de email corecta). Acesta va conține numărul comenzii și detalii despre produsele achiziționate.

Cum știu în ce stadiu se află comanda mea?

Veţi primi un mesaj de confirmare la adresa de email pe care aţi furnizat-o.

Se efectuează livrări în afara României?

Ne pare rau, dar momentan nu efectuăm livrări în afara teritoriului României.

Care este costul transportului?

Transportul se face prin compania de curierat rapid DPD si costa 17 RON / colet. Comenzile cu valoare de peste 300 ron au transport gratuit. Nu trimitem colete prin Posta Română sau alte firme de curierat.

Care sunt modalitățile de plată pe care le acceptați?

Plata se face online cu cardul prin prestatorul de plăți Stripe.

Faceți livrări în Cluj-Napoca?

Comenzile din Cluj-Napoca se livrează prin curier DPD.

Cum putem lua legatura cu voi?

Va raspundem cu drag pe adresa de email contact@lionbox.ro sau sectiunea Contact de pe pagina.

Oferiti factura si pe firma?

Sigur ca da. Vă rugăm să completaţi datele companiei la ADRESA DE FACTURARE, iar la observaţii menţionaţi datele firmei (nr de înregistrare şi CUI).

Accesoriile şi cănile au nevoie de condiţii speciale de întreţinere şi păstrare?

Produsele nu necesită condiţii speciale de depozitare, dar pentru o rezistenţă cât mai bună in timp este nevoie să se respecte instrucțiunile de folosire puse la dispoziție. Vă rog să citiţi Instrucţiunile de folosire pe care le găsiţi in Termeni şi conditii.

Va rugam sa tineti cont de faptul ca ceramica polimerica este sensibila la socuri mecanice.